.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت رجا نيوز از پشت پرده عزل و ابقای مجدد صفار هرندی

پس از اطلاع از این مسئله، دفتر رئیس‌‎جمهور که برکناری صفار را ظهر امروز به وی ابلاغ کرده بود، در اقدامی عجیب، ابلاغیه‌ی خود را تکذیب کرد و با تأیید برکناری اژه‌ای، اخبار منتشر شده در زمینه برکناری سایر وزرا را تکذیب کرد.
دفتر رئیس‌جمهور که ظهر امروز برکناری محمدحسین صفارهرندی را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی ابلاغ کرده بود، در اقدامی عجیب و تنها به فاصله چند ساعت، این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش رجانیوز، ساعت 14:30 یکشنبه برکناری صفارهرندی از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وی ابلاغ شد. هرندی نیز دقایقی پس از ابلاغ این حکم، با تعدادی از مدیران و همکاران خود خداحافظی و محل وزارتخانه را ترک کرد.

همزمان با ابلاغ برکناری صفارهرندی، محمدعلي خواجه‌پيري به عنوان سرپرست اين وزارتخانه منصوب شد. خواجه‌پيري هم با تأييد انتصاب خود به اين سمت، به خبرنگار ايسنا گفت: اين حكم به تازگي به من ابلاغ شده و تا معرفي وزير جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي، در اين سمت فعاليت مي‌كنم.

متعاقب انتشار این خبر و خبر برکناری حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از وزارت اطلاعات، مشخص شد بنا بر اصل 136 قانون اساسی دولت رسمیت ندارد و رئیس‌جمهور باید کل کابینه را برای رأی اعتماد مجدد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

برابر این اصل از قانون اساسی، چنانچه بیش از نیمی از اعضای هیئت وزیران تغییر کنند، رئیس‌جمهور باید مجدداً کل کابینه را برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کند.

پس از اطلاع از این مسئله، دفتر رئیس‌‎جمهور که برکناری صفار را ظهر امروز به وی ابلاغ کرده بود، در اقدامی عجیب، ابلاغیه‌ی خود را تکذیب کرد و با تأیید برکناری اژه‌ای، اخبار منتشر شده در زمینه برکناری سایر وزرا را تکذیب کرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.